Slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Sesja produktowa | Biżuteria | Zapowiedź

Wczoraj udało mi się zrealizować swój autorski fotograficzno-psychologiczny projekt sesji zdjęciowej pt. "Style charakteru". Charakteryzacje były stylizowane na 7 typów charakteru wg teorii Stephena Johnsona. Ale nie o tym w dzisiejszym wpisie ;) Przy okazji tej sesji, odwiedziły mnie również projektantki, które wyposażyły modelki w niezbędną biżuterię i akcesoria. Oto zapowiedź zdjęć produktowych, które udało mi się wykonać zaraz po zakończeniu projektu "Style charakteru". Dziękuję za cierpliwość i wytrwałość przez cały dzień, podczas zmiennej pogody. Mam nadzieję, że wino, ciasto czekoladowe i zdjęcia wynagrodzą Wam ten trud :)

 Naszyjnik: Kasia Torzecka
Kolczyki: Marlena Geniusz Jewelry

1 komentarze:

  1. Ja również dziejękuję za możliwość współpacy, było zimno ale wino nas rozgrzało ;)

    OdpowiedzUsuń