Slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 28 stycznia 2014

Malgorzata + Grzegorz | Fotografia ślubna, przygotowania + błogosławieństwo w domu | Poznań

Wreszcie przyszedł moment na uzupełnienie ślubnej galerii ubiegłego sezonu :) Wybaczcie tak długi czas oczekiwania, jest to związane z ilością pracy jaką mam na co dzień. Dla mnie priorytetem jesteście Wy i terminowe dostarczanie waszych cudownych zdjęć oraz tworzenie nowych, unikalnych produktów. Dlatego prowadzenie bloga zwykle schodzi na dalszy plan... Dziś przedstawię Wam cudowną parę: Małgorzatę i Grzegorza, z którymi spędziłam niesamowite chwile. Kiedy zobaczyłam ich razem od razu wiedziałam, że takie uczucie musi zostać jak najpiękniej uwiecznione na zdjęciach. Zwróćcie uwagę na kolor przewodni - intensywny blue, to lubię! :) Przed Wami część pierwsza: przygotowania i błogosławieństwo w domu pary młodej w Poznaniu.

ceremonia ślubna: parafia pw. św. Jerzego, kościół przy ul. Swoboda w Poznaniu
wesele: Wiśniowy Sad, Poznań


Pozostałe części fotoreportażu ślubnego możecie obejrzeć tutaj:
1) Przygotowania w domu i błogosławieństwo: link
2) Ślub kościelny: link
3) Sesja plenerowa: link
4) Przyjęcie weselne: link

0 komentarze:

Prześlij komentarz